fbpx

Admin

Boleh ke scrut dulu baru repair kereta?

Boleh sangat!

Senang je nak adjust mileage jadi kosong!

Tak susah pun bab adjust mileage kereta ni macam brader ni bagitahu.

Tolong scrut kereta bukan recond boleh ke?

Mestilah boleh!

Kena appointment dulu atau boleh walk-in?

Kalau nak buat servis atau pemeriksaan di Scrut Auto, boleh walk-in ke?

Berani gila seller kereta tipu mileage kereta lama aku!

Ini kisah benar punya, bukan tipu-tipu.

Macam mana nak scrut kereta melalui kedai jual kereta recond?

Cara SCRUT kereta melalui kedai adalah minta saja seller hantar kereta yang kita minat tu untuk Scrut Integrity Inspection di Scrut Auto.

Ramai tertipu dengan kereta recond pernah kena banjir!

Kereta recond masuk Malaysia ni murmur je mereka bayar.