fbpx

Beli kereta ni macam pilih pasangan jimak!

“Gua pernah tengok Vellfire mileage 500,000km ada orang beli bawa balik. Nak beli kat Jepun murah punya pasal kan. Agak-agak kalau dia jual dengan mileage camtu, ada orang nak beli tak?”

Mileage 12,000km masa beli, lepas scrut rupanya 27,000km!

“Walaupon aku dah beli kereta recon, aku tetap nak check juga untuk kepuasan diri. Dengan serendah RM50, bagi aku memang berbaloi untuk beli laporan tersebut. Aku memang tak terkejut sebab memang betullah khabar angin selama ni. Memang betul mileage asal telah ditukar!!! Kalau ikut laporan auction sheet sebenar, mileage kereta aku sepatutnya 27k tapi masa aku beli kereta baru aku tu meternya menunjukkan 12k.”

Arak pembunuh!

Alhamdulillah, YB Menteri telah berjaya menjadi menteri, bergaji puluhan ribu. InsyaAllah berpencen besar juga nanti. Pengikut-pengikut setia YB Menteri juga mendapat laba yang besar, berpangkat tinggi dengan tangga gaji dari 48 ke 54.

Fitnah takkan boleh menjadikan onexox syarikat bumiputera

Setelah kehabisan modal, tiada fakta, data dan figura untuk disampaikan. Setelah uneducated CEO kantoi menipu mengaku Onexox syarikat Bumiputera. Maka senjata terakhir mereka adalah fitnah.